Brändilähettiläs 2021 - Polku Life Coaching


Joskus vuosia sitten mä haaveilin opiskelevani vähän lisää ihmisten ihmeellistä ajatusmaailmaa ja myös life coaching kävi mielessä. Kuitenkin mielenkiinto tämän jälkeen löysi uuden tien ja päädyinkin opiskelemaan merkonomiksi. Opintojen ohessa aloin myös tarttumaan enemmän kiinni sosiaalisen median maailmaan ja sitä kautta myös löysin ilmoituksen, jossa haettiin brändilähettilästä Polku Life Coaching yritykselle. Alkuun olin epävarma, mutta laitoin kuitenkin hakemuksen menemään vähän periaatteella "no katotaan mitä tästä tulee" ja voi sitä riemun määrää, kun sain puhelun ja kuulin, että minut valittiin!!

Ensimmäinen valmennus oli Terhin kanssa eilen ja vähän kartoitettiin lähtötilannetta. Tehtiin muutamia harjoitteita liittyen intuitioon sekä rentoutusharjoitus. Valmennus oli rentouttava, mieltä avaava ja aiemmin en edes tajunnut miten selkeitä ajatuksia mulla päässä olikaan. Ne omat ajatukset vain selkeityi siinä, kun niistä puhui ja, kun toinen osasi kysyä juuri ne oikeat kysymykset. Isoin oivallus lieni se, kun Terhi pyysi minua kuvailemaan yrittäjää kolmella sanalla ja heti perään kuului kysymys "miten sinä eroat näistä?", jonka jälkeen tajusinkin kuvailleeni itseäni. Se oli hämmentävä hetki. Yhden harjoituksen päätteeksi myös teille havainnon siitä, että kun minulta kysyttiin unelma ammattia, niin vastasin "sosiaalisen median vaikuttaja" ja tässä kohtaa oli myös äänestäni innostus paistanut läpi. Tämä oli myös ensimmäinen kerta, kun sanoin ääneen jollekin toiselle, että se on juuri se mitä haluaisin tehdä. Tärkeitä havaintoja tehtiin paljon ja oli ihana huomata miten samalla aaltopituudella voi olla toisen kanssa, vaikka ensimmäistä kertaa nähtiin toisemme. 

En malta odottaa seuraavaa kertaa ja sitä miten paljon voin vielä itsestäni oppia! Jos sua askarruttaa jokin asia omassa elämässä, haluat oppia enemmän itsestäsi ja oppia kuuntelemaan sisäistä ääntäsi, niin kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa Polku Life Coaching kotisivuihin tästä sekä seurata heitä Instagramissa tästä.

Mun matkaa heidän kanssaan voit seurata mun Instagram tililtä, johon päivittelen enemmän valmennuksen etenemisestä. Pääsen mun IG:hen tästä tai kirjoittamalla Instagramin hakuun jonnnakaro.



Kommentit